دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند | مشکل مهرآفرین‌ها حل شد (۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۹۳۵۶
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند | مشکل مهرآفرین‌ها حل شد (۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی معلمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستنداتشان اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیراً معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه‌هایی پیرامون رتبه‌بندی معلمان صادر کرده است. در اطلاعیه نخست بر مراجعه و بارگذاری مدارک و مستندات مشمولان رتبه‌بندی در سامانه رتبه بندی معلمان در اسرع وقت تاکید شده است.

دراین اطلاعیه خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است که «به استناد ماده ۴و۵ آئین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان، خواهشمند است همه مشمولینی که تاکنون نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه RTB.MEDU.IR (سامانه رتبه بندی معلمان) اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت موارد فوق‌الذکر جهت قرار گرفتن در فرآیند رتبه‌بندی اقدام کنند».

همچنین تصریح شده «عدم ثبت درخواست و تقاضا به منزله انصراف از فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی است».

در اطلاعیه دیگر این معاونت پیرامون اعمال رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین اعلام شده است که «پیرو مذاکرات مقام عالی وزارت با ریاست دیوان محاسبات و مکاتبات صورت گرفته همچنین برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی، به اطلاع می‌رساند تاریخ اعمال رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ است. مزید اطلاع، تاکنون برای این معلمان همانند سایر مشمولان ۱۰ ماه فوق العاده رتبه بندی پرداخت شده است.»

در ادامه آمده است: «همچنین نومعلمان (استخدامی‌های پس از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰) نیز مشمول نظام رتبه بندی می‌شوند و از این افراد دعوت می‌شود نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه رتبه بندی به آدرس RTB.MEDU.IR اقدام کنند».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->